بازسازی خانه قدیمی در نارمک تهران + لیست قیمت

بازسازی خانه قدیمی در نارمک تهران متری چنده؟ + لیست قیمت

بازسازی خانه می‌تواند یک خانه غیرقابل سکونت را به یک خانه راحت و عالی برای زندگی تبدیل کند. مخصوصاً خانه‌هایی که بیش از 10 یا 15 سال از ساخت آن‌ها گذشته است و حالا نیاز مبرمی به بازسازی دارند. دلیلش هم جدا از فرسودگی خانه، تغییر سبک زندگی امروزی است که به کلی تغییر کرده است.

خانه و خانواده تاثیر زیاد و مستقیمی در شخصیت و زندگی افراد دارد. یک خانه راحت می‌تواند شخص را به آدمی راحت و مسلط در زندگی اجتماعی‌اش تبدیل کند. زندگی در صورتی لذت‌بخش خواهد بود که خانه‌ی آدم نیازهایش را برطرف کند. به‌هرحال هر خانه‌ای با گذر زمان کم‌کم نمی‌تواند به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازهای ساکنین آن باشد و همین مسئله از کیفیت زندگی در آن خانه می‌کاهد. بازسازی خانه قدیمی بهترین گزینه برای به‌روز شدن فضای خانه و ادامه زندگی راحت در آن است.

در این مقاله از شرکت ساختمانی رهپویان صنعت، بازسازی خانه در نارمک را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما ساکن یک خانه قدیمی در محله نارمک هستید باید تا پایان مقاله بازسازی آپارتمان در نارمک با ما همراه باشید.

محله نارمک تهران

نارمک یعنی خوردن انار. در زمان‌های قدیم نارمک منطقه‌ای زراعی پر از باغ‌های انار در تهران بوده و به همین دلیل از قدیم اسم نارمک روی آن مانده است. نارمک یکی از قسمت‌های قدیمی تهران است. در واقع روستای نارمک در 10 کیلومتری تجریش و مجاورت راه شوسه دماوند بوده است که امروزه نیز به آن نارمک می‌گویند. نارمک در شمال شرق تهران قرار دارد. این محله قدیمی در دهه 20 توسط فرانسوی‌ها تاسیس و در دهه 30 به عنوان منطقه مسکونی استفاده شد.

امروزه محله نارمک دارای بسیاری از خانه‌های قدیمی و ارزشمند است که نیازمند بازسازی و تجدیدنظر در شیوه زندگی مردم می‌باشند. نارمک محله در منطقه 4 و 8 تهران است و در شمال و جنوب بزرگ‌راه رسالت قرار دارد. نارمک یکی از بهترین محله‌ها برای خرید در تهران است و به راحتی می‌توانید از قدم زدن و خرید کردن در این محله لذت ببرید.

هزینه بازسازی خانه چقدر تموم می شود؟ برای دریافت پاسخ می توانید روی لینک کلیک کنید.

هزینه بازسازی آپارتمان در نارمک

بازسازی خانه در نارمک

اولین گام برای بازسازی خانه در نارمک تعیین قصد و هدف از انجام آن است. وقتی قصد بازسازی آپارتمان در نارمک را دارید، باید قبل از هر چیزی ایرادات را پیدا کنید و بدانید که چرا می‌خواهید بازسازی را انجام دهید.

مثلاً تعویض تاسیسات خانه یکی از دلایل اصلی بازسازی خانه قدیمی در نارمک است. یا از طرفی مدرن کردن آشپزخانه و تغییر در فضاها نیز می‌تواند یکی دیگر از اهداف بازسازی باشد. به‌هرحال سبک ساخت‌وساز در زمان‌ها قدیم فرق داشته و طراحی‌ها بر اساس نیازهای همان موقع است.

برای انجام بازسازی آپارتمان در نارمک توسط رهپویان صنعت، اولین گام ما درک نیاز حال حاضر و آینده ساکنین منزل  و قصد و نیت آن‌ها از بازسازی است. با درک نیازهای افراد در سال‌های آتی، به راحتی می‌توان بازسازی را به نحوی انجام داد که تا چندین سال به خوبی نیازهایشان برطرف شود.

هدف از بازسازی خانه در نارمک معمولاً فرسودگی زیاد خانه‌هاست. این فرسودگی شاید ظاهری و شاید هم باطنی باشد و برای تغییرات حتی ممکن است نیاز به مقداری تخریب باشد. پس در هنگام بازسازی آپارتمان در نارمک توجه داشته باشید ممکن است تاسیسات قدیمی، نمای ظاهری و حتی پلان خانه تعویض شوند.

مراحل بازسازی خانه قدیمی در نارمک

اولین گام در انجام بازسازی خانه در نارمک اولویت‌بندی و تعیین قسمت‌هایی است که نیاز به بازسازی دارند. سپس باید به یک شرکت ساختمانی معتبر مثل رهپویان صنعت در تهران مراجعه کنید.

مرحله بعد مشخص کردن میزان بودجه شخص است. سپس  بر اساس آن برآورد هزینه بازسازی خانه در نارمک انجام شود.

هر چیزی که در دنیا به خوبی ساخته شده است، یک روزی گزینه‌ای قدیمی را تخریب کرده است. تخریب آغاز تولد دوباره خانه شماست و آنم را آماده برای بازسازی می‌کند. بعد از آن دیگر باید تک‌تک مراحل را بر اساس سلیقه و نیاز خود پیش ببرید. مثلاً تاسیسات را تعویض کنید، سرویس‌ها را بازسازی کنید و بعد به سراغ آشپزخانه و کابینت‌هایش بروید. سپس می‌توانید به سوی اتاق و نشیمن بروید و ریزه‌کاری‌ها و تعویض درها و پنجره‌ها را انجام دهید. یک کف‌پوش خوب و نازک‌کاری زیبا مثل کاغذدیواری نیز می‌تواند به کلی ظاهر خانه شما را دگرگون کند. البته طی کردن این مراحل بدون کمک گرفتن از متخصصین به این راحتی که گفتیم نیست و شما دردسرهای زیادی را پیش رو خواهید داشت.

قیمت بازسازی آپارتمان در نارمک

قسمت‌های اصلی در بازسازی آپارتمان در نارمک

بازسازی سرویس‌های بهداشتی

سرویس‌های بهداشتی از مهم‌ترین قسمت‌ها در خانه هستند و تحت هر شرایطی باید سعی کنید در بازسازی کار آن‌ها بی‌نقص انجام شود. لوله‌کشی درست، جاگذاری دقیق توالت، روشویی و شیرهای آب همگی از مواردی هستند که اغلب به آن‌ها توجه خوبی نمی‌شود. بهتر است سعی کنید در هنگام بازسازی خانه قدیمی در نارمک فضای خشک و تر را به نحوی جدا کنید که استفاده از سرویس‌ها راحت‌تر بشود.

بازسازی آشپزخانه

شاید قسمت اعظم بازسازی آپارتمان در نارمک و حتی عمده وقت ما در خانه در آشپزخانه سپری می‌شود. حتی آشپزخانه عمده هزینه بازسازی آپارتمان در نارمک را نیز به خود اختصاص می‌دهد. طراحی اصولی مثلث کار و کابینت در بازسازی آشپزخانه اهمیت خیلی بالایی دارد. برای بازسازی خانه قدیمی در نارمک جایی برای نیازهای اصلی زندگی امروزی مثل ماشین ظرف‌شویی در نظر گرفته نمی‌شد. از طرفی یک فضای اضافی به گاز مبله اختصاص داده می‌شد که این روزها دیگر خیلی به آن نیازی است. طراحی آشپزخانه در بازسازی آپارتمان در نارمک به‌شدت حائز اهمیت است و حتماً باید آن را به یک طراح کاربلد بسپارید و او با توجه به نیازهای شما یک آشپزخانه مدرن و زیبا را برای شما طراحی خواهد کرد.

بازسازی اتاق

طراحی اتاق در بازسازی آپارتمان در نارمک به‌شدت وابسته به نیازهای اشخاص وابسته است. آن که شخصی که از اتاق استفاده می‌کند چند ساله است و چه نیازهایی دارد یا دختر است یا پسر بسیار در این راستا مهم است. طراحی کمد و در نظر گرفتن فضایی میز کار و یا میز توالت و انتخاب دیوارپوش از مواردی است که در بازسازی خانه در نارمک باید حتماً در نظر گرفته شود.

بازسازی اتاق نشیمن

نشیمن و هال خانه شاید متراژ زیادی را در بر گیرند اما در بازسازی خانه خیلی قابل مانور نیستند. بیش‌تر کار بازسازی نشیمن نورپردازی، انتخاب چیدمان دکوراسیون و انتخاب کف‌پوش و نازک‌کاری مناسب برای دیوار است. بعضاً طراحی یک دیوار برای تلویزیون نیز می‌تواند سطح جذابیت خانه را به‌شدت بالا ببرد.

قیمت بازسازی خانه در نارمک

محله نارمک در شرق تهران دسترسی راحتی دارد. محل بازسازی تاثیر آن‌چنانی در قیمت‌ها مگر دسترسی و حمل‌ونقل متریال‌ها مصالح خریداری‌شده نخواهد داشت. خب طبیعی است قیمت و هزینه بازسازی خانه قدیمی در نارمک به دلیل دسترسی عالی برای خرید و حمل‌ونقل مشمول هزینه‌ی اضافی نخواهد شد و همه هزینه‌ها طبیعی خواهد بود.

شما برای دریافت قیمت بازسازی آپارتمان در نارمک با توجه به متراژ آن می‌توانید مقاله مورد نظر خود را مطالعه کنید.

برآورد هزینه بازسازی خانه 50 متری 

برآورد هزینه بازسازی خانه 70 متری 

برآورد هزینه بازسازی خانه 100 متری

بازسازی آپارتمان در نارمک در شرکت رهپویان صنعت

شرکت رهپویان صنعت، با انجام خدمات بازسازی همراه با تیم متخصص و باتجربه خود و با استفاده از مدرن‌ترین شیوه‌ها در معماری و اجرای پروژه‌های ساخت‌وساز، در تمام مراحل پروژه از قبل از شروع تا انتهای پروژه و رسیدن به خانه دلخواهتان همراه شما خواهد بود. ما در رهپویان صنعت به داشتن مهندسین با تجربه و کاربلد مفتخریم که می‌توانند در هنگام انجام پروژه بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کنند.

باید بدانید که تعیین قیمت و هزینه بازسازی خانه قدیمی در نارمک فقط شامل مسائل ظاهری نمی‌شود و بازسازی در واقع یک پروژه کامل و بسیار حساس است. طراحی‌های مدرن بر اساس نیاز ساکنین، عدم مزاحمت برای همسایه‌ها و توجه و استفاده اصولی از جز به جز فضاهای خانه مواردی هستند که عموماً در بازسازی خانه در نارمک نادیده گرفته می‌شوند.

در نظر داشته باشید که بازسازی خانه در نارمک می‌تواند یک فرصت سرمایه‌گذاری پرسود نیز محسوب بشود و یا بالا رفتن ارزش ملک همراه شود. با توجه به تغییرات بازار و نیازهای جامعه، ارزش یک خانه آپارتمانی یا ویلا را می‌توان با استفاده از طراحی و بازسازی مناسب افزایش داد.

هزینه بازسازی خانه در نارمک در رهپویان صنعت

بازسازی فرصتی است تا خانه خود را به یک فضای شخصی و منحصربه‌فرد تبدیل کنید و همچنین بر روی ارزش و استقامت آن سرمایه‌گذاری کنید و همچنین از خانه ایده‌آل خود با لذت و اطمینان بیشتری تجربه کنید.

برای برآورد قیمت بازسازی خانه در نارمک و طراحی و اجرای پروژه بازسازی خانه قدیمی در نارمک می‌توانید همین حالا فرم زیر را پر کرده یا با ما در شرکت رهپویان صنعت با شماره 02166093126 تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

شما می‌توانید همین حالا خانه قدیمی خود را به یک خانه به‌روز و زیبا تبدیل کنید! با مشاوره و خدمات حرفه‌ای شرکت رهپویان صنعت، با بهترین قیمت بازسازی خانه قدیمی در نارمک را آغاز کنید و زندگی جدیدی را در محله‌ای متفاوت تجربه کنید. برای آگاهی از قیمت بازسازی خانه در نارمک و سایر مناطق تهران اقدام کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا ایده‌آل ذهن شما را به واقعیت تبدیل کنیم.

نتیجه‌گیری

بازسازی اصولی خانه قدیمی در نارمک یک فرایند هم و تاثیرگذار در راحتی و کیفیت زندگی ساکنین است. اگر بازسازی به صورت صحیح و اصولی انجام شود، نه‌تنها زیبایی و جذابیت ظاهری آن را افزایش می‌یابد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی، ارزش منزل و حتی صرفه‌جویی در انرژی نیز کمک می‌کند.

بازسازی اصولی خانه شامل بررسی دقیق نیازها، برنامه‌ریزی دقیق و انتخاب مواد و تجهیزات باکیفیت است. همچنین، همکاری با متخصصان مجرب در انجام این فرایند امری بسیار مهم است. بازسازی اصولی خانه به شما امکان می‌دهد تا بهترین استفاده را از فضاهای خود ببرید، مشکلات ساختاری را برطرف کنید.

بازسازی اصولی خانه را به عنوان یک فرصت منحصربه‌فرد برای بهبود و تحقیق کیفیت زندگی خود در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن اصولی خانه و جزئیات کوچک، می‌توانید یک محیط راحت و زیبا را برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید.

فرم مشاوره رایگان

برای درخواست مشاوره رایگان فرم مقابل را پر کنید تا متخصصان ما با شما در سریعترین زمان ممکن تماس بگیرند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا
    اسکرول به بالا