برآورد هزینه بازسازی خانه 100 متری در 1402 + جدول قیمت

برآورد هزینه بازسازی خانه 100 متری در 1403 + جدول قیمت

با گذشت زمان، خانه‌ها نیاز به بازسازی دارند تا ایرادات و نواقص آن‌ها برطرف شود. برای انجام بازسازی ابتدا باید هدف از بازسازی را مشخص کنیم و سپس با توجه به آن، هزینه‌های لازم را تخمین بزنیم. در این راستا، عواملی مانند نوع بازسازی، هدف سکونت یا فروش و هزینه مورد نظر برای بازسازی مواردی است که بر تعیین قیمت بازسازی خانه 100 متری تاثیر می‌گذارند را بررسی خواهیم کرد. در ادامه، به بررسی این عوامل و برآورد هزینه‌های بازسازی خواهیم پرداخت.

در این مقاله از شرکت اطمینان صنعت رهپویان، قصد داریم هزینه بازسازی خانه 100 متری را برآورد کنیم. البته در نظر داشته باشید که این یک برآورد کلی است و در آن مسائل شخصی مثل نیازهای یک خانواده و طرح دقیق بازسازی ساختمان  لحاظ نشده و فقط یک برآورد اجمالی در قالب جدول قیمت بازسازی خانه 100 متری را ارائه می‌دهیم.

بازسازی خانه 100 متری

بازسازی خانه به معنی ایجاد تغییراتی در ساختمان موجود است که باعث بهبود شرایط زندگی در داخل خانه می‌شود. این فرآیند شامل مراحل مختلفی است که در ادامه به توضیح هر یک از این مراحل پرداخته خواهد شد.

بررسی و ارزیابی وضعیت فعلی ساختمان

 در این مرحله وضعیت فعلی ساختمان بررسی می‌شود و هر نوع ایرادات و نقاط ضعفی که وجود دارند شناسایی می‌شوند. این مرحله شامل بررسی ساختار بنا، سیستم‌های برقی، گاز، آب و فاضلاب، سیستم گرمایشی و سرمایشی و غیره می‌باشد.

طراحی و برنامه‌ریزی مجدد فضاهای داخلی و خارجی

پس از بررسی وضعیت فعلی ساختمان، مرحله طراحی و برنامه‌ریزی مجدد فضاهای داخلی و خارجی خانه آغاز می‌شود. در این مرحله، اندازه و شکل اتاق‌ها، تعیین موقعیت پنجره‌ها، درب‌ها، کف‌ها و دیوارها و غیره تعیین می‌شود و در واقع مشخص می‌کنیم که چه تغییراتی مورد نیاز است تا انجام دهیم.

انتخاب متریال ساختمانی

 در این مرحله، نوع مواد ساختمانی که برای بازسازی استفاده خواهد شد، تعیین می‌شود. این شامل انتخاب نوع سرامیک، پوشش دیواری، پنجره‌ها، درب‌ها، کف‌ها و مصالح می‌شود.

تعیین هزینه‌ بازسازی

، هزینه‌های نیروی انسانی برای بازسازی خانه محاسبه می‌شود. این شامل هزینه‌های مربوط به پرداخت دستمزد کارگران، مهندسان، خرید متریال و مصالح و حمل و نقل و برآورد هر گونه هزینه‌ای که ممکن است پیش بیاید را مشخص خواهیم کرد.

شروع بازسازی آپارتمان 100 متری بدون برآورد هزینه آن، مانند رفتن به سفری دور و دراز بدون داشتن نقشه و هیچ‌گونه آگاهی نسبت به مسیر است. پس بدانید که بدون برآورد قیمت بازسازی آپارتمان 100 متری پا گذاشتن در این مسیر اشتباه است.

هزینه بازسازی خانه چقدر تموم می شود؟ برای دریافت پاسخ می تونید روی لینک کلیک کنید.

قیمت بازسازی آپارتمان 100 متری

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بازسازی خانه 110 متری تماس بگیرید.

02166093126

اهداف بازسازی آپارتمان 100 متری

بازسازی آپارتمان 100 متری می‌تواند به دلایل و اهداف مختلفی انجام شود یکی از اهداف بازسازی آپارتمان 100 متری اصلاح مشکلات و تغییر فضا است. شخص ممکن است با طرح فعلی خانه مشکلی داشته باشد و بخواهد کمی تغییر در فضاها ایجاد کند. بازسازی آپارتمان 100 متری می‌تواند برای این منظور انجام شود.

تعویض لوله‌های قدیمی و سیم‌های برق یکی دیگر از اهداف بازسازی آپارتمان 100 متری است. لوله‌های قدیمی و سیم‌های برق ممکن است دیگر پوسیده شده باشند که بهتر است در هنگام بازسازی این موارد نیز تعویض شوند. سرویس‌ها نیز بعد از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند که در یک بازسازی کلی می‌توان به کلی توالت و حمام را نیز بازسازی کرد.

بازسازی خانه می‌تواند از طرفی یک سرمایه‌گذاری هم باشد که با هزینه کم‌تر در سال‌های گذشته انجام شده و امروز با افزایش قیمت آن و سرمایه‌گذاری درست، مالک می‌تواند از آن استفاده کند. بازسازی خانه می‌تواند برای به‌روزرسانی آن با سبک‌های جدیدتر در بعضی قسمت‌های خانه انجام شود. در هر صورت، هدف بازسازی خانه 100 متری بهتر است در همان ابتدای کار مشخص شود تا در مرحله بعد راحت‌تر برآورد هزینه را انجام داد.

هزینه بازسازی خانه 100 متری + جدول قیمت

برای برآورد هزینه بازسازی خانه 100 متری، ابتدا باید بخش‌های مختلف خانه را شناسایی کرد. سپس برای هر بخش، قیمت حدودی مواد و کار، و هزینه نهایی را محاسبه کرد. در جدول زیر، یک برآورد قیمت حدودی برای هر بخش از بازسازی خانه 100 متری را بررسی کرده‌ایم.

هزینه عرف تخریب و حمل نخاله آن به خارج از خانه برای هر متر مربع حدوداً 150 الی 350 هزار تومان می‌باشد. بنابراین، برای خانه 100 متری، هزینه تخریب حدوداً 15 تا 35 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

برای هر متر مربع کابینت MDF متری 3 الی 4.5 میلیون تومان، هایگلاس 4.5 الی 7 میلیون تومان و ممبران 6.5 الی 9 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. بنابراین، هزینه کابینت حدوداً بین 45 الی 110 میلیون تومان خواهد بود. هزینه‌های دیگری همچون سینک، گاز رومیزی، هود و کاشی‌کاری دیوار نیز باید در نظر گرفته شود. برای بازسازی آشپزخانه خانه 100 متری، حدوداً 25 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

برای هر سرویس بهداشتی حدوداً 5 الی 8 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. بنابراین، برای خانه 100 متری، هزینه بازسازی سرویس‌های بهداشتی حدوداً 40 الی 70 میلیون تومان خواهد بود.

هزینه‌های دیگری مثل پوشش دیوارها، کف‌پوش‌ها، در و پنجره، برق و نورپردازی، سیستم گرمایش و سرمایش را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

سایر هزینه‌ها

البته که شاید خیلی از بازسازی‌ها به تمامی‌ هزینه‌های جدول بالا نیازی نداشته باشند. اما در نظر داشته باشید که همین خرج‌ها هم پایان کار نیست و یک سری هزینه‌ها هستند که در طول کار دست از سر شما بر نمی‌دارند.

مثلاً طبقه‌ای که واحد در آن قرار دارد شاید هزینه اضافی به حمل و نقل‌ها اضافه کند. از طرفی هزینه 15 الی 20 درصدی پیمان‌کار را هم نباید فراموش کنید.

خرید مصالح اضافی و تجهیزات کار یا پرتی در بعضی موارد نیز می‌تواند به قیمت بازسازی خانه 100 متری اضافه شود. پس متری 500 هزار الی 1 میلیون تومان هم برای هزینه‌های اضافی بازسازی خانه 100 متری نیز احتمالاً باید در نظر بگیرید.

بنابراین برای انجام بازسازی آپارتمان 100 متری حداقل 600 الی 900 میلیون تومان و در مقادیر بازسازی سنگین و کلی با اجناس لوکس‌تر 800 الی 1100 میلیون تومان برآورد می‌شود.

البته که تمامی این هزینه‌ها تخمینی بوده و شاید یک شخص خیلی اجناس گران‌تری هم انتخاب کند و این هزینه چند برابر می‌شود. برای استعلام قیمت بازسازی آپارتمان 100 متری می‌توانید همین حالا فرم انتهای مقاله را پر کرده یا با شرکت اطمینان صنعت رهپویان تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

قیمت بازسازی خانه کلنگی 100 متری

قیمت بازسازی خانه کلنگی 100 متری

برای بازسازی خانه کلنگی 100 متری، نیاز به تخریب و تغییرات زیربنایی بیشتری نسبت به ساختمان‌های دیگر وجود دارد. همچنین، بسته به وضعیت سازه، ممکن است نیاز به تقویت سازه باشد. با این حال، به دلیل کلنگی بودن خانه، شخص احتمالاً به کارهای لوکسی برای بازسازی خانه کلنگی نیاز نداشته باشد و تنها می‌خواهد آن را قابل استفاده کند. بنابراین، قیمت بازسازی خانه کلنگی 100 متری هم می‌تواند به همان صورتی که برای بازسازی آپارتمان 100 متری برآورد شد، در نظر گرفته شود.

آیا قصد بازسازی آپارتمان 100 متری خود را دارید؟

اگر قصد بازسازی آپارتمان 100 متری خود را دارید باید بدانید که قبل از انجام کار باید برآورد و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و در گام بعد کار را با انجام مشاوره دقیق به یک شرکت معتبر و قابل اطمینان بسپارید. برای برآورد قیمت، مشاوره و انجام صفر تا صدی بازسازی آپارتمان 100 متری می‌توانید همین حالا فرم زیر را پر کرده یا با شماره 02166093126 شرکت اطمینان صنعت رهپویان تماس بگیرید و از خدمات بازسازی ما بهره‌مند شوید.

فرم مشاوره رایگان

برای درخواست مشاوره رایگان فرم مقابل را پر کنید تا متخصصان ما با شما در سریعترین زمان ممکن تماس بگیرند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا
    اسکرول به بالا